Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.03.2015. 13:22
Prodaja rashodovanog materijala, opreme i osnovnih sredstava: telekomunikacioni bakarni kablovi, spojnice, računarska oprema, video i protuprovalni sistemi...
TELEKOMUNIKACIJE RS, a.d.
Kralja Petra I Karađorđevića 93a
BANJA LUKA
Na osnovu Odluke Upravnog odbora broj: 1-02-23336/14 od 07.07.2014 godine, Rješenja o imenovanju komisije broj 1-01-9162-1/14 od 14.03.2014. godine, Komisija za licitaciju o g I a š a v a
JAVNU LICITACIJU
za prodaju rashodovanog materijala, opreme i osnovnih sredstava
PRIKUPLJANJEM ZATVORENIH PISMENIH PONUDA
Predmet javne licitacije je prikupljanje zatvorenih pismenih ponuda za izbor najpovoljnijih ponuđača za prodaju rashodovanih sredstava i zaliha materijala i opreme na području Zvornik, Bijeljina, Brčko, Banja Luka i Doboj, po specifikaciji kako siijedi:
1. MATERIJAL I OPREMA
• Telekomunikacioni bakarni kablovi (razni kapaciteti i dužine)
• Spojnice (bakarne, olovne, željezne)
• Kape završne za telekomunikacione kablove
• Moduli za BS-razni
• Razvodni telefonski ormari (unutarni, vanjski, samostojeći)
• Antene za CLL sa pripadajućom opremom
• Telefonski aparati za CLL
• Telefonski kabal
2. OSNOVNA SREDSTVA
• Automatske telefonske centrale
• PDH i SDH RR sistemi-mini link
• DSLAM, GSM i UMTS radio bazne stanice sa opremom,
• Uređaji za rezervno napajanje el. energijom (aku baterije, ispravljači, UPS, računarski UPS, vjetro generator, solarni paneli, nosači)
• Uređaji za klimatizaciju
• Transportna sredstva (dizalice, viljuškar, bušač za bandere)
• Alati - razni
• Računarska oprema (radne stanice, monitori, štampači)
• Video i protuprovalni sistemi
• Kancelarijska oprema
Ukupna početna licitaciona vrijednost sa uračunatim PDV-om je 361.608,16 KM.
PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća na licitaciji imaju sva pravna i fizička lica koja prije licitacije uplate 10% od početne licitacione vrijednosti na ime depozita kod NLB Razvojna banka, žiro-račun broj: 562-099-0000-4057-60.
PREGLED MATERIJALA, OPREME I OSNOVNIH SREDSTAVA
1) Prodaja se vrši po principu „viđeno-kupljeno", bez naknadnih prigovora i žalbi koje se odnose na predmet prodaje.
2) Analitička specifikacija je dostupna na navedenim iokacijama kao i pregled materijala, opreme i osnovnih sredstava, u vremenu od 10 do 14 časova od dana objave do dana licitacije.
Kontakt osobe:
Zvronik - Vujadin Lukić, tel. 056/263-010
Bijeljina - Biljana Stanišić, tel. 055/234-114
Brčko - Mirka Aleksić, tel. 049/230-220
Banja Luka - Slobodan Komljenović, tei. 051/311-111,
- Predrag Šešić, tei. 051/325-200
Doboj - Slađana Stjepanović, tel. 053/271-150
DOSTAVLJANJE PONUDA
Ponude dostaviti u zatvorenoj koverti sa naznakom „Ponuda za kupovinu rashodovanog materijala, opreme i osnovnih sredstava - NE OTVARAJ" do 23.03.2015. godine do 12 časova na adresu: Telekomunikacije RS a.d. Banja Luka, ul. Kralja Petra I Karađorđevića 93 ili lično na protokoi Društva, ul. Vuka Karadžića br. 6.
Sve ponude koje pristignu poslije roka naznačenog u prethodnom stavu, neće se uzeti u razmatranje.
Javno otvaranje ponuda uz prisustvo zainteresovanih ponuđača održat će se 23.03.2015. godine (ponedeljak) u 15.00 časova na adresi Dunavska 1c, Banja Luka.
Otvaranju ponuda, odnosno na javnom nadmetanju mogu učestvovati fizička lica lično ili po punomoćniku, te osoba koja je ovlaštena da zastupa pravno lice ili opunomoćnik za učešće u postupku licitacije.
SADRŽAJ PONUDE
1) Ponuda sadrži:
a) Podaci o fizičkom iicu (ime i prezime, ime jednog roditelja, adresa i broj teiefona, broj tekućeg računa, broj i naziv banke, broj identifikacionog dokumenta).
b) Podaci o pravnom licu (fotokopija rješenja o upisu u sudski registar ovjerenu od strane nadležnog organa, ime ovlaštenog lica za zastupanje u postupku licitacije, adresa, broj telefona, broj žiro računa, broj i naziv banke).
c) Iznos ponude izražene u KM.
d) Dokaz o uplaćenom depozitu.
2) Ponuda mora biti potpisana od strane podnosioca. Ukoliko je ponuđač pravno lice mora biti i ovjerena pečatom pravnog lica.
3) Licitacija će biti punovažna i u slučaju da ponudu dostavi samo jedan ponuđač.
TOK LICITACIJE
1) Prije otvaranja zatvorenih pismenih ponuda, saopštavaju se pravila licitacije.
2) Ako se na poziv odazove samo jedan ponuđač i da ponudu na početnu vrijednost/cijenu ili veći iznos, predsjetiavajući ga proglašava pobjednikom licitacije.
3) Ako se prijavi dva ili više ponuđača sa istom cijenom koja je i ujedno i najviša cijena ponude, a ponuđači ne žele izvršiti povećanje cijene usmenim javnim nadmetanjem, Komisija će proglasiti pobjednikom ponuđača koji je ranije dostavio ponudu po datumu i vremenu prijemnog štambilja službe protokola.
4) Nakon zaključene licitacije utvrđuje se lista ponuđača koji su ponudili cijenu iznad minimuma i konstatuje se da je imovina prodata najpovoljnijem ponuđaču.
OBAVEZE KUPCA
1) Ponuđač čija ponuda bude prihvaćena, odnosno kupac, dužan je pristupiti zaključenju ugovora u roku od 5 dana od dana proglašenja pobjeđnikom licitacije.
2) Kupac je dužan za kupljeni materijal, opremu i osnovna sredstva, uplatiti puni iznos u roku od 3 dana od dana potpisivanja ugovora.
3) Kupac je dužan da kupljeni materija!, opremu i osnovna sredstva, odveze sa navedenih lokacija u roku od 7 dana nakon zaključenja ugovora i uplate izlicitiranog iznosa.
4) Sve poreze i troškove oko prenosa vlasništva snosi Kupac.
5) Iznos položenog depozita vratiće se onim ponuđačima koji ne budu izabrani na javnoj iicitaciji najkasnije u roku od 3 (tri) dana od dana otvaranja ponuda, s tim da se položeni depozit neće vratiti najpovoljnijem ponuđaču koji u gore navedenom roku ne zaključi kupoprodajni ugovor sa Telekomunikacije RS a.d. Banja Luka, tj. koji odustane od kupovine.
Telekomunikacije RS, a.d Banja Luka zadržavaju pravo prihvatiti ili odbiti sve ponude, obustaviti ili poništi prodaju po ovom Oglasu u bilo kojoj fazi sve do momenta uplate kupoprodajne cijene.
Kontakt: Milovan.Balaban@mtel.ba, tel. 051/213-940
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Co. FARMUS-COMMERCE d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska broj 12 71000 Sarajevo
-
MAXTRADE d.o.o. Zenica - Mustafe Čauševića broj 1 72000 Zenica
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
PRIM INVEST d.o.o. Sarajevo - ul. Derviša Numića do br. 9 71000 Sarajevo
-
Kamer Commerce d.o.o. Sarajevo - ul. Blažujski drum br. 14 71210 Ilidža
-
KRAJINAGROUP d.o.o. Banja Luka - Novakovići bb 78000 Banja Luka